Bildgalleri - sista chansen på retrotröjorna
Publicerad: 2021-02-26
Tröjauktion
Ikväll går våra retrotröjor som användes under matchen tidigare i veckan under klubban. Vår fotograf Andreas Ljunggren bjuder här på ett bildgalleri med chans att specialstudera modellen.

Med anor till både tiden när klubben spelade sina matcher under bar himmel på Rögle Isbana - men också till första säsongen i "Pollenkungens" Vegeholms Isstadion - symboliserade årets retrotröjor en viktig tid i klubbens historia. För första gången sedan säsongen 63/64 spelade vi med hockeyversionen av RBK-skölden på brösten för en kväll.

Ikväll faller klubban på tröjorna, så missa inte chansen att gå in på Starpix och lägga bud på just din favoritspelare.

Allt överskott går till RögleAkademin och vår ungdomsverksamhet.

Andreas Ljunggren