Kevin Marshall tillbaka i Oskarshamn
Publicerad: 2017-11-07
Nyhet
Jesper Williamsson är tillbaka i full träning och redo för spel till omstarten nästa tisdag hemma mot Mora. Det innebär att Rögle lånar ut backen Kevin Marshall till allsvenska Oskarshamn igen.

– Med Jesper tillbaka i träning så har vi åtta seniorbackar i truppen. Då är det bättre att Kevin lånas ut till Oskarshamn. Där får han en större roll med mycket speltid och kan hålla sig i matchform och vara redo om något händer. Vi tänker ha den åttonde platsen vikt för en junior, säger tränare Roger Hansson.

Kevin Marshall inledde säsongen i Oskarshamn men kallades upp till Rögle för två veckor sedan och har spelat i fyra SHL-matcher.
– Kevin är en bra kille med professionell inställning och han har hjälpt oss under den här tiden, säger Roger.
Det är snabba ryck för Kevin som ska spela med Oskarshamn redan i kväll borta mot Pantern.