Då släpps lösbiljetterna till säsongen 2022-23
Publicerad: 2022-07-14
Den fjärde 4 augusti är det äntligen dags att släppa lösbiljetterna till samtliga hemmamatcher i Catena Arena säsongen 2022-23. Och det kommer samtidigt öppnas upp för köp av matupplevelser i arenan.

Samma dag som ispremiären, från den 4 augusti, kommer det gå att köpa lösbiljetter till samtliga matcher i Catena Arena den kommande säsongen. Biljetterna går att köpas från klockan 10.00 och det kommer även öppnas upp för köp av samtliga matupplevelser i arenan.

Försäljningen av säsongskort har nu pågått under en längre tid, trycket har varit högre än någonsin och prognosen pekar på att det blir en rekordförsäljning till den kommande säsongen.

När lösbiljetterna är släppta kommer det vara limiterade säsongskort kvar, vilket kommer göra det svårare att säkra ett säsongskort. Därför rekommenderar vi att lägga beslag på ett så snart som möjligt.

Du kommer enklast kunna köpa dina biljetter via vår hemsida (Länk kommer komma). Biljetter kommer även gå att köpa på plats under ispremiären samt i Arenarestaurangen.

Rögles första två hemmamatcher i CHL spelas den 8 samt 10 september och lördagen den 17 september är det dags för hemmapremiär i SHL mot Brynäs. Pucken släpps klockan 15.15 och vi ser fram emot en kokande Catena Arena.

Efter premiären i SHL väntar en fullspäckad hockeyhöst där Skånederbyt 29 september, Legends night 15 oktober och Klackens match 29 oktober bara är några av höjdpunkterna.

Men det är fortfarande inte försent att säkra sitt säsongskort. Klicka på bilden nedan för att köpa ditt redan idag. Vi ses i Catena Arena till hösten!

{!A}

Anton Toft