Joel Nordström ny reporter i Rögle BK
Publicerad: 2021-08-02
Rögle BK förstärker kommunikationsteamet med reporter

Under måndagen ansluter Joel Nordström som ny reporter till klubbens media- och kommunikationsteam. Nordström kommer att arbeta med att producera innehåll till hemsidan och de sociala kanalerna, på både sport- och marknadssidan. 24-åringen vänder hem till nordvästra Skåne efter en tid i Göteborg, där han arbetat på BK Häckens mediaavdelning. Han har tidigare även varit verksam som redaktör på tidningen Hockeynews.se.

– Det är ett privilegium att få chansen att arbeta med världens roligaste sport. Klubben har genomgått en förvandling de senaste åren och är på en spännande resa som jag vill vara en del av och bidra till. Jag ska göra allt för att Rögle ska vara en toppklubb, både på och utanför isen, säger han.

– Det är väldigt roligt att kunna välkomna Joel till vårt team. Det är en ung och nyfiken kille vi får in som gör att vi kan spetsa bevakning ännu mer. Vi har målsättningen att vara vassast i Sverige på det vi gör och Joel kommer kunna hjälpa oss dit, säger Peter Ekholm, Kommunikationsansvarig Sport.

Joel Nordström påbörjar sin anställning omgående.

Har ni frågor kring kommunikationen, vänligen kontakta Maja Gustafsson ([email protected]) eller Peter Ekholm ([email protected])

Maja Gustafsson
Huvudpartners