Rögle BK söker publikvärdar
Publicerad: 2022-08-08
Har du ett stort Röglehjärta och brinner för att ge utomordentlig service till gästerna i Catena Arena? Då har du chansen att söka nu när klubben behöver fler publikvärdar till våra hemmamatcher.

Vi söker dig som vill ha ett stimulerande uppdrag där våra gästers trivsel och säkerhet är av största vikt. Vi erbjuder brand-, säkerhet- och sjukvårdsutbildning tillsammans med SHL och Svenska Ishockeyförbundet för att skapa en trivsam och säker miljö under våra hemmamatcher. Du kommer in i ett trevligt, rutinerat och kompetent gäng där åldern går från allt mellan 18-70 år.

Under hemmamatcherna i Catena Arena är det en hel del positioner som ska bemannas. När vi nu vidareutvecklar och bygger vidare på värt värdskap inför nästa säsong i SHL betyder det att vi behöver en hel del personal på de olika positionerna. Det kommer bland annat att vara entrépersonal, publikvärdar eller servicepersonal som hjälper till med städning av publika utrymmen i arenan.

Vi söker dig som fyllt 18 år, är stresstålig, serviceinriktad och har en hög social kompetens. Arbetet är ideellt och ett utdrag ur belastningsregistret är obligatoriskt för att kunna arbeta i Catena Arena.

Låter detta intressant eller har du några frågor eller funderingar? Kontakta i sådant fall Tony Ankerstock på [email protected] senast 18 september. Vi behöver ditt namn, ålder, kontaktinformation samt gärna en liten text där du presenterar dig själv så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Efter genomgången och godkänd utbildning så blir du antagen som publikvärd i Rögle BK:s organisation.

Rögle BK