Presskonferens efter Rögle-Luleå

Publicerad: 1 min läsning

Presskonferens

Rögle föll hemma på övertid med 3-2. Så sa tränarna Cory Murphy, Rögle och Thomas Berglund, Luleå efter matchen.

Wilma Mauritzson