Nytt toppmöte i Catena Arena på torsdag
Publicerad: 2019-10-08
Inför match
På torsdag väntar ett nytt toppmöte i Catena Arena. Vi tar emot tabelltrean Djurgården i en högintressant SHL-match. Intresset för matchen är stort, vi har några få sittplatser kvar samt knappt 400 stå – så det är hög tid att köpa en biljett om du inte redan har en.

Rögle har fått en härlig start i årets SHL-säsong, i lördags besegrades Frölunda på bortaplan i en tidig seriefinal och serieledningen befästes ytterligare.
På torsdag återvänder laget till Catena Arena för en ny intressant utmaning då tabelltrean Djurgården kommer på besök. Vi förväntar oss ännu en gång en välfylld och högljudd hemmaborg.
Intresset för matchen är stort. Vid middagstid på tisdagen fanns endast ett fåtal sittplatsbiljetter kvar samt knappt 400 biljetter kvar på ståplats.
Har du inte redan biljett så köper du som vanligt enklast på nätet, https://rbk.ebiljett.nu eller i Kundcenter, öppet vardagar 10-14. Du kan även ringa, 0431-55 89 02.

Det är fullsatt i Arenarestaurangen men vi har bord kvar i Rix FM-baren. Då är bordet ditt även i pauserna och du beställer mat i förväg från en speciell meny. Rix FM-baren öppnar 17:30. Tänk på att du behöver biljett till matchen också.
Du bokar bord genom att ringa 0431-55 89 40 eller mejlar [email protected]. Vill du boka bord i Arenarestaurangen till annan match så gör du det på samma sätt.

I foajén finns bland annat Heberleins som ställer ut. I Kids Zone finns som vanligt en hel del att göra för våra yngre besökare. Vi har simulatorspel och Elgiganten är på plats och erbjuder möjlighet att spela tv-spel.

Tänk på att samåka till matchen eller ta bussen för miljöns skull. Du vet väl att du kan åka med Skånetrafiken till och från SHL-matcherna i Catena Arena? Ta matchbussen, linje 84. Visar du ditt Säsongskort så åker du gratis. Tidtabell finns på hemsidan.
Åker ni bil till matchen och är 4 eller fler i bilen så bjuder grönvithållbarhet på parkeringsavgiften.
Vi ses på torsdag kväll i Catena Arena!