Välkommen på ispremiär 4 augusti
Publicerad: 2022-07-01
Den 4 augusti har Rögle sin första isträning för säsongen 2022-23. Då är du välkommen till Catena Arena för att uppleva detta på plats.

Efter två år med stängda ispremiärer på grund av pandemin är den populära traditionen tillbaka. Rögles första isträning för säsongen har tidigare år lockat storpublik och nu hoppas klubben återigen få se många hockeysugna supportrar på plats.

Torsdagen den 4 augusti är datumet att ringa in i kalendern. Laget går på is klockan 18.00 men redan klockan 16.00 rekomenderar klubben dig att vara på plats. Utanför arenan kommer det att arrangeras en rad aktiviteter, så som uteservering, livemusik, hoppborg, studsmattor från Jumpyard, Intersport öppnar upp Rögle-shopen, food truck från My toast och Arenabolaget finns på plats för att berätta om visionen för ÄHLM Arenastad. Rögle bjuder på korv och kanelbulle.

Efter isträningen är avslutad kommer det att bli signering med spelarna i foajén.

Det är fritt inträde och som vanligt är det principen först till kvarn när det gäller platserna i arenan. Kom därför hit redan 16.00 och spendera eftermiddagen med Rögle.

Joel Nordström