Rögle BK söker publikvärdar
Publicerad: 2019-07-27
Rögle BK
Har du ett stort Röglehjärta och brinner för att ge utomordentlig service till våra gäster i Catena Arena och samtidigt bli en viktig del i vårt härliga gäng? Då har du chansen att söka nu när vi behöver mer ideellt arbetande personal till våra hemmamatcher.

Vi söker dig som vill ha ett stimulerande uppdrag där våra gästers trivsel och säkerhet är av största vikt. Vi erbjuder brand-, säkerhet- och sjukvårdsutbildning tillsammans med SHL och Riksidrottsförbundet för att skapa en trivsam och säker miljö under våra hemmamatcher. Du kommer in i ett trevligt, rutinerat och kompetent gäng där åldern går från allt mellan 18-70 år.

Under hemmamatcherna i Catena Arena är det många positioner som ska bemannas. När vi nu vidareutvecklar och bygger vidare på vårt värdskap inför nästa säsong i SHL betyder det att vi behöver mer personal på de olika positionerna. Det som eftersöks är bland annat entrépersonal, publikvärdar samt servicepersonal som hjälper till med städning av publika utrymmen i arenan.

Vi söker dig som är minst 18 år fyllda, gillar att arbeta i grupp, är stresstålig, serviceinriktad och har en hög social kompetens. Tidigare arbete som publikvärd eller liknande position är klart meriterande men inget krav. Arbetet är ideellt.
Låter detta intressant eller har du några frågor eller funderingar? Kontakta i sådant fall Sigge Plato som är ansvarig för publikvärdarna på [email protected] senast 31 augusti. Vi behöver ditt namn, ålder, kontaktinformation samt en kort beskrivning av dig själv.

Efter genomgången och godkänd utbildning så blir du antagen som publikvärd i Rögle BK:s organisation där du är en viktig del i vårt säkerhetsarbete.