Stötta Rögle BK genom Gräsroten
Publicerad: 2021-11-30
Genom att registrera Rögle BK som sitt favoritlag hos Svenska Spel, kan Röglefans runt om i landet hjälpas åt att stötta Rögle BK:s ungdomar.

För att stödja svensk idrott har Svenska Spel lagt undan miljoner kronor som ska gå till landets idrottsföreningar och deras ungdomsverksamheter.

Hur pengarna fördelas bestäms av hur populära lagen är hos de som spelar hos svenska spel. När du spelar med ditt spelkort anger du vilket favoritlag du har. När det här sammanställs i slutet på säsongen får de med flest och mest supportrar också största andel pengar.

GÖR DITT VAL HÄR

Genom Gräsroten fördelar Svenska Spel-koncernen i år 42 miljoner kronor till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige. Det kostar ingenting att vara med.

Rögle BK