Över 3000 sålda säsongskort
Publicerad: 2022-07-05
Rögle har passerat 3000 sålda säsongskort, en rekordbra notering för klubben. Men det finns fortfarande många stolar att fylla i arenan och nu siktar vi in oss på 4000.

Säsongen 2022-23 närmar sig med stormsteg och det är ett högt tryck på säsongskorten då Rögle BK är hetare än någonsin. Med en vunnen grundserie i SHL och klubbens första titel någonsin i CHL i ryggen tar Rögle nu avstamp mot ännu högre höjder nästa säsong. Dessutom har det byggts och öppnats upp en ny fjärde våning i Catena Arena vilket tillåter 6310 personer att skapa en kokande stämning i arenan.

En nyhet till kommande säsong är att alla gruppspelsmatcher i CHL ingår i säsongskorten. Missa inte chansen att se all action i Catena Arena nästa säsong.

Passa på att köpa ditt sässongskort idag för i augusti kommer Rögle börja släppa lösbiljetter till säsongens matchen – vilket gör att det blir svårare och svårare att köpa säsongskort.

Klicka på bilden nedan för att köpa ditt säsongskort. Vi ses i Catena Arena till hösten!

{!A}

Anton Toft