Köp en stödbiljett och ha en chans att se Rögle-Örebro i Röglesoffan
Publicerad: 2020-10-07
Röglesoffan
Totalt inbringade försäljningen av stödbiljetter till lördagens match in hela 116 000 kronor vilket är fantastiskt. Yvonne Hansson blev den lycklige vinnaren bland de som köpt stödbiljetter och såg matchen mot Djurgården i #Röglesoffan. Vill du se lördagens match i #Röglesoffan - gå då in och köp en stödbiljett i kampanjen som AIA och Högrasitt dragit igång.

Trots att supportrarna ännu inte fått se sitt Rögle live har man engagerat sig och köpt stödbiljetter eller soffbiljetter. AIA och Högrasitt startade gemensamt en ny kampanj där man kan köpa stödbiljetter. Ett initiativ som under första veckan drog in 116 000 kronor till föreningen!
– Som jag sagt så många gånger tidigare är vi gång på gång överväldigade av det stöd våra supportrar visar. I vått och torrt och i med- och motgång, säger Kari Litmanen, kommersiellt ansvarig i Rögle BK.

{!B}

Vi i Rögle BK är otroligt tacksamma och glada över våra supportrars stöd och engagemang och vill ge tillbaka på något sätt. Initiativet heter #Röglesoffan där en lycklig vinnare får möjlighet att se en hemmamatch tillsammans med en vän i en soffa placerad på bästa plats på läktaren. Soffan är sponsrad av Hanssons Möbler i Ängelholm.
Så här går det till: Alla som köper en stödbiljett för minst 50 kronor i AIA:s och Högrasitts kampanj (swisha minst 50 kronor till 123 66 41 732. Skriv RBK som meddelande) har möjligheten att bli slumpmässigt utvald att se en match i Röglesoffan som kommer att vara placerad på läktaren i Catena Arena med bästa utsikt över rinken.
Vinnaren får ta med sig en vän, familjemedlem eller kollega och följande ingår i upplevelsen #Röglesoffan:
2 matchbiljetter
Exklusiv plats i Röglesoffan
Hamburgare & läsk
Snacks
Exklusivt hockeysnack
2 Röglehalsdukar
Hamburgaren serveras av sportchef Chris Abbott som även tar sig tid att prata lite hockey med våra soffgäster.

Dragning till lördagens hemmamatch mot Örebro görs på fredag 9/10 kl 12.00, vinnaren kontaktas via telefon (det nummer man swishat ifrån).
Efter fredagens dragning nollställs listan och en ny swish på minst 50 kronor krävs för att delta i urvalet till efterkommande match. Ju fler gånger man swishar, ju större chans har man i det slumpmässiga urvalet.
Den motprestation som krävs är att vinnaren tar en selfie i Röglesoffan och lägger ut på Instagram med just #Röglesoffan.

{!A}