Nu kan du anmäla dig till våra camper i vinter
Publicerad: 2020-09-22
Röglecamp
Gillar du hockey och inte kan få nog? Då ska du anmäla dig till någon av våra camper. Anmälningssidan till säsongens tre inplanerade Röglecamper har nu öppnat. Vi har anpassat upplägget efter rådande omständigheter vilket bland annat innebär att endast spelare licensierade i Sverige kan anmäla sig.

RögleAkademins hockeycamper är populära. Det var därför extra tråkigt när vi på grund av coronapandemin tvingades ställa in sommarens campveckor. Istället arrangerade vi en upptakt för våra egna ungdomar i föreningen.
Men nu är det klart att vi kommer att arrangera de övriga tre traditionella camperna under säsongen. Först ut är Höstlovscampen i slutet av oktober, därefter Jullovscampen i början av januari och till sist Sportlovscampen i februari 2021. Alla camper är två dagar långa med fokus på vissa moment. Tänk på att campen endast är dagtid.
Anmälningssidan har nu öppnat – du hittar den här. Tänk på att camperna är populära och vi har ett begränsat antal platser.

Höstlovscamp 26-27 okt (vecka 44):
Under höstlovet kommer vi att köra en tvådagars-camp med fokus på skridsko- och klubbteknik. Det blir tre olika åldersgrupper med max 20 deltagare/grupp exklusive målvakt med följande indelning:

1. Födda 2006-07
  2. Födda 2008-09
  3. Födda 2010-11
    Totalt under campen kör vi 6 ispass och 4 Hockeyfit-pass. Under rådande omständigheter är det detta upplägg som gäller, men vi förbehåller oss rätten till förändringar om restriktionerna ändras. Till campen kan endast spelare som är licensierade i Sverige anmäla sig!
    Pris 1 400:- inkl lunch och mellanmål båda dagarna.
    Jullovscamp 7-8 jan 2021 (vecka 1)
    Under jullovet kommer vi att köra en tvådagars-camp med fokus på skridsko- och klubbteknik. Det blir tre olika åldersgrupper med max 20 deltagare/grupp exklusive målvakt med följande indelning:
    1.Födda 2007-08
    2.Födda 2009-10
    3.Födda 2011-12
    Pris 1 400:- inkl lunch och mellanmål båda dagarna.
    Sportlovscamp 24-25 feb 2021 (vecka 8):
    Under sportlovet kommer vi att köra en tvådagars-camp med fokus på spelförståelse (smålagsspel i alla former). Det blir tre olika åldersgrupper med max 20 deltagare/grupp exklusive målvakter med följande indelning:
    1.Födda 2006-07
    2.Födda 2008-09
    3.Födda 2010-11
    Pris 1 400:- inkl lunch och mellanmål båda dagarna.

Du anmäler dig till våra camper genom att klicka på länken här.
Vill du läsa mer om vår campverksamhet så klicka här.
Varmt välkomna!