Säkra din plats på Loftet till nästa säsong
Publicerad: 2022-06-29
I våras öppnade det nya våningsplanet i Catena Arena. Nu har du chansen att säkra din plats på ”Loftet” till nästa säsong och uppleva hockey på ett helt nytt sätt.

Den fjärde våningen i Catena Arena har fått namnet ”Loftet” och erbjuder en rad olika möjligheter för din hockeyupplevelse. Förutom fyra nya företagsloger har även flaggskeppet Göstas loge öppnat, som är en unik upplevelse för den svenska hockeysupportern. Den cirka 96 kvadratmeter stora logen mitt på långsidan har möjlighet att ta emot två stora sällskap och även tio enskilda bokningar per match. Du som gäst blir serverad av egen personal och maten tillagas framför dina ögon i logen.

{!B}

Mitt emot de nya logerna har ett stort loungeområde öppnat upp, som löper längs hela långsidan. Här kan du beställa något att dricka från någon av de fyra nya barerna på Loftet. Eller varför inte ta en bit mat från buffén? Vill du dessutom kombinera mat och dryck med hockeyn finns självklart den möjligheten. På den här sidan av arenan, högst upp på läktaren, finns barhyllan. Här får du en av arenans häftigaste vyer samtidigt som du har tillgång till dryck under matchens gång och en buffé i högsta klass.

På kortsidan precis ovanför restaurangen finner du Röglesoffan, som är ett helt nytt sätt att uppleva livehockey. Har du någon gång tänkt att det vore skönt att sitta hemma i soffan istället för att vara på plats i Catena Arena? Röglesoffan tar ditt vardagsrum till arenan, där du kan sjunka ner i soffan samtidigt som du får atmosfären, ljuden och känslan från livehockey som inte går att få hemma i vardagsrummet. Dessutom finns restaurangpersonalen på plats för att ge dig bästa möjliga service under hela din vistelse.

{!C}

På samma kortsida återfinns även Terassen, med restaurangbord som blickar ut över isen. Längst upp finns också en barhylla likt den på ena långsidan.

Upplevelser som kombinerar hockey med mat och dryck är en stor del av Loftet, men självklart finns också helt vanliga läktarplatser att köpa. Tack vare den branta vinkeln på den nedre läktaren får du som sitter på Loftets läktare en unik vy över isen. Du sitter högt upp men kommer samtidigt nästan lika nära isen som på den nedre läktaren, vilket gör att du ser varenda detalj i spelet.

{!D}

Försäljningen av säsongskorten inför nästa säsong pågår för fullt och den fjärde juli är den sista dagen att förlänga sitt kort från föregående säsong. Säkra din plats på Loftet hela nästa säsong och upplev livehockey på ett helt nytt sätt!

Vill du veta mer om våra säsongskort eller har frågor om hur du gör för att köpa? Hör av dig till [email protected] eller ring 0431-55 89 00.

Är du intresserad av att veta mer om någon av upplevelserna på Loftet? Hör av dig till [email protected].

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KÖPA DITT SÄSONGSKORT

{!A}