"Våra special teams behöver bli bättre"
Publicerad: 2017-11-15
Inför match
Rögle beger sig ut på turné för två bortamatcher i rad, Örebro och Färjestad. Laget tränade i Lindab Arena på onsdagen innan avresan och Rögle-TV träffade tränare Magnus Wennström innan avresan.

Rögle föll tungt i omstarten hemma mot Mora. Tränare Magnus Wennström och hans kollegor analyserade matchen på natten och hade en genomgång innan träningen.
– Spelet i power- och box play var rätt avgörande. Vi har jobbat med att få ner röda avslut emot oss och höll Mora till åtta vilket är bättre, dessvärre var de väldigt effektiva. Vi ska förstärka det som var bra och förbättra det som var mindre bra, säger Magnus.

Det var en intensiv och bra träning på onsdagen med en hel del känslor vilket bådar gott inför kommande uppgifter.
Laget till bortamötet mot Örebro i morgon kväll tas ut matchdagen. Men så här tränade Rögle i dag: Målvakter: Emil Kruse/Justin Pogge.
Backpar: Craig Schira-Alexander Younan, Kevin Gagné-Cade Fairchild, Alen Bibic-Jesper Williamsson, Almen Bibic-Samuel Jonsson.
Kedjor: Linus Sandin-Ted Brithén-Mathias From-Edwin Hedberg, Bryan Lerg-Filip Karlsson-Sebastian Collberg, Daniel Widing-Ludvig Rensfeldt-Juhamatti Aaltonen, Taylor Matson-Jack Connolly-Daniel Sylwander.