Här är Rögles träningsmatcher i augusti
Publicerad: 2022-08-10
Rögle spelar fyra träningsmatcher i augusti. Här är alla datumen att ringa in i kalendern.

Nu har det äntligen blivit dags för Rögle att spela match igen och du som supporter har chansen att vara på plats. Fyra träningsmatcher ska spelas innan tävlingssäsongen börjar med CHL i september. Redan imorgon 11 augusti åker laget till Kristianstad för möte med fjolårets hockeyallsvenska sexa.

En träningsmatch kommer att spelas i Catena Arena, den 18 augusti mot finska Helsingfors. I det laget finns Rögles före detta assisterande tränare Corey Murphy.

Efter matchen mot Helsingfors står två matcher mot småländskt motstånd på schemat. Den 23 augusti åker laget till Jönköping för möte med nykomlingen HV71 och tre dagar senare blir det match i Alvesta mot Växjö Lakers.

Här är datumen för träningsmatcherna:

11 augusti, kl. 18.00: Kristianstad - Rögle (Kristianstad Ishall) BILJETT

18 augusti, kl. 18.00: Rögle - Helsingfors (Catena Arena) BILJETT