Avslutningsfest med Ola och Nic i Lindab Arena
Publicerad: 2018-03-09
Inför match
Grön-vit hockeyfest på isen – och familjefest i foajén före och efter matchen med radarparet Ola Selmén och Nic Schröder som håller i trådarna. Vi siktar på en härlig avslutningsfest när vi möter Luleå lördag eftermiddag. Kom ut och fira med oss.

Lördagens hemmamatch mot Luleå blir säsongens sista SHL-fest i Lindab Arena. Vi satsar på en härlig fest tillsammans med er.

Välkända duon Ola Selmén och Nic Schröder är på plats och hjälper oss få bästa avslutningen, både före, under och efter matchen.
Efter matchen kommer Ola och Nic att styra upp lite underhållning i foajén där ni får chansen att träffa spelarna, ta autografer och lyssna på intervjuer.
Vi har bra priser på utvalda saker i Rögleshopen - kanske läge att uppdatera och komplettera med mer grön-vita saker?

Vi bjuder på gratis popcorn till våra yngre besökare och ansiktsmålning.
Kids Zone är som vanligt fylld med attraktioner för våra yngre besökare.
I andra pausen avgörs finalen i Fribrocksskottet - vem vinner bilen, en ny Opel Astra från Fribrocks Bil i Ängelholm?

Biljetter till matchen köper du enklast genom att klicka på den här länken, hos våra återförsäljare som är förbutikerna till ICA Maxi i Ängelholm, Berga och Råå samt Direkten Bogrens i Höganäs eller i biljettluckan i Lindab Arena som öppnar 13:45 (matchstart 15:15).
Går du på matchen med familjemedlemmar eller vänner? Kolla in våra Familje- och kompispaket.

Ställ bilen hemma och ta bussen till matchen. Vi samarbetar med Skånetrafiken, ta linje 84 till och från Lindab Arena. Mer info hittar du här.
Samåk till matchen så bjuder vi på parkeringen. Är ni minst 4 så parkerar ni fritt.
Var med och skapa hockey-Sveriges bästa inramning – kom ihåg att Rögle ses bäst live. Nu tar vi säsongen i mål och firar tillsammans!