Nu släpps semifinalbiljetterna i Slutspelschansen
Publicerad: 2021-04-15
Slutspelschansen
Vi sålde drygt 2 200 virtuella biljetter till kvartsfinalerna vilket är fantastiskt! Nu nollställer vi räkneverket och ”släpper” idag de virtuella biljetterna till nästa veckas semifinaler i Slutspelschansen! Precis som innan köper du biljetten genom att swisha 50 kronor – som tack är du med i olika utlottningar och kan bland annat vinna platser i restaurangen och får ta del av ett exklusivt program inför semifinalspelet.

Rögle skrev historia i kvartsfinalspelet då man vann sin första slutspelsmatch någonsin och dessutom avancerade till semifinal efter fyra raka segrar mot regerande mästarna Frölunda. I normala tider hade vi spelat våra hemmamatcher i en fullsatt Catena Arena där ert stöd hade varit viktigt och vi hade kunnat dela glädjen med er.

Tyvärr så kommer vi inte att kunna hälsa er välkomna till Catena Arena under slutspelet – men ni kan vara med oss i tanken.

Vi sålde 2 225 biljetter till kvartsfinalerna – kan vi bli fler i semifinalerna som börjar nästa fredag den 23 april?

För 50 kronor så har du en virtuell plats i Catena Arena under semifinalspelet. Swisha till nr 123 61 72 258 och skriv semifinal som meddelande! Ditt stöd betyder mycket.

Som tack för ditt stöd så får du innan första semifinalen en länk till ett exklusivt program. Länken till programmet skickas till det telefonnummer som du swishat ifrån. Vi kommer dessutom att lotta ut en rad priser bland er som är med och köper en biljett i Slutspelschansen, bland annat platser i restaurangen till slutspelsmatcherna på hemmaplan.

Genom att swisha 50 kronor flera gånger så ökar du så klart dina chanser att vinna. Så varför inte köpa en digital semifinalbiljett i Catena Arena till en kompis också?

Förutom det exklusiva programmet är du som biljettköpare med i utlottningarna av en rad saker. Bland saker på vinstlistan finns Röglesouvenirer, padelrack från Intersport och restaurangbord för två till lördagens semifinal inklusive en 3-rätters meny.

Så här ser planen ut för dragningarna:
Måndag den 19 april:
5 st Slutspels-t-shirts
5 st halsdukar

Onsdag den 21 april:
Intersport-priset -1 st padelrack
Rögleflagga

Fredag den 23 april:
Restaurangbord till lördagens semifinal – för 2 personer inkl. 3-rätters meny

Dragningarna görs på våra kanaler på Facebook och Instagram och vi kommer även att meddela vinnarna.

Var med och hjälp oss skriva historia under slutspelsvåren.

Rögle BK