Träffa oss i city den här veckan!
Publicerad: 2020-08-10
Rögle BK
Hela den här veckan finns Rögle BK på plats tillsammans med fem andra idrottsföreningar från Ängelholm i en butikslokal på Storgatan i Ängelholm. Ta chansen att träffa oss, snacka hockey, spela tv-spel eller testa hur hårt du skjuter.

Under sommaren har fastighetsbolaget Backahill upplåtit en ledig butikslokal mitt i city på Storgatan till olika verksamheter att visa upp sig helt gratis en vecka åt gången.
Den här veckan, 10-15 augusti, är det Rögle BK:s tur att komma närmre våra supportrar. Tillsammans med fem andra lokala idrottsföreningar; Ängelholms FF, EVS, Ängelholms IF, FBC Engelholm och ÄSS, finns vi på plats från och med i dag, måndag till lördag (11-18 vardagar, lördag 10-15).
– Vi ser fram emot veckan och det ska bli kul att äntligen få träffa våra supportrar igen. Först vill vi tacka Backahill för deras generositet som ger oss och andra den här fantastiska möjligheten. Sen ska det bli riktigt roligt att göra något tillsammans med några andra idrottsföreningar i staden, vi håller alla på med idrott och har tillsammans flera 1 000 aktiva ungdomar i våra verksamheter. Det blir ett ypperligt tillfälle att dels lära känna varandra och sen få visa upp vad vi håller på med i våra olika verksamheter, säger Kari Litmanen, kommersiellt ansvarig i Rögle BK.

Representanter från Rögle kommer att vara på plats varje dag. Man kan spela tv-spel, mäta hur hårt man skjuter eller utföra en 6-kamp. Goodiebags delas ut till alla som deltar. Choklad kommer att säljas till förmån för Alla Kan IF Ängelholm, korv och fika serveras och mycket mer.
Lokalen finns på Storgatan 31 och föreningarna kommer att finnas på plats 10-15 augusti (öppettider mån-fre 11-18, lör 10-15).