Du har väl köpt säsongskort för 2022-23?
Publicerad: 2022-06-23
Säsongen 2022-23 närmar sig och säsongskorten går varma. Passa på att säkra din plats i Catena Arena innan det är för sent

Rögle BK är hetare än någonsin. Säsongen 2021-22 vann klubben SHL:s grundserie och säkrade också sin första stora titel någonsin efter att ha vunnit Champions Hockey League. Dessutom har Catena Arena byggts om och öppnat en helt ny fjärde våning som gör att arenan tillåter 6310 personer. Dessutom vann klubben titeln "årets klubb i Europa" på EHC Awards i juni.

En nyhet till kommande säsong är att alla gruppspelsmatcher i CHL ingår i säsongskorten. Missa inte din chans att se all action i Catena Arena nästa säsong.

– Vi ser ett bra tryck på våra säsongskort. Rögle fortsätter var väligt attraktivt och det gäller att passa på att köpa säsongskort innan det är för sent. I augusti kommer vi börja släppa lösbiljetter till säsongens matcher och då blir det svårare och svårare att köpa ett säsongskort, säger Robin Westerling som är arenaservicechef.

Klicka på bilden nedan för att köpa ditt säsongskort. Vi ses i Catena Arena till hösten!

{!A}

Rögle BK