Rögle erbjuder fler familjebiljetter än någonsin
Publicerad: 2022-08-08
Under förra veckan öppnades det äntligen upp för köp av lösbiljetter. Nytt för i år är att familjebiljetterna har dubblerats och kommer finnas tillgängliga till fler utvalda matcher.

Under förra veckan blev ispremiären ett startskott på vad som komma skall när över 3000 hittade till Catena Arena. Samma dag öppnades det upp för köp av lösbiljetter och det har direkt varit ett högt tryck på försäljingen.

Nytt för i år är att möjligheten för köp att familjebiljetter har dubblerats till fler utvalda matcher. Familjebiljetter är ett smidigt sätt för en familj att komma till Catena Arena och uppleva härligt inramning och atmosfär.

Årets SHL-säsong drar igång den 17 september när Brynäs kommer på besök till Ängelholm. Men innan dess kommer hockeyhungern att stillas av en träningsmatch mot det finska Liiga-laget IFK Helsingfors samt två CHL-matcher den 8 samt 10 september.

Vi ser fram emot en kokande höst i Catena Arena!

Klicka här för att köpa dina familjebiljetter redan idag!

Anton Toft