Sommaravslutning till havs för Rögle Exclusive
Publicerad: 2019-06-12
Exclusive
På tisdagskvällen var det dags för sommaravslutning för våra nätverkpartners i Rögle Exclusive. I år var avslutningen på öppet vatten då deltagarna fick tura på Sundet mellan Helsingborg och Helsingör.

Rögle Exclusive har under säsongen träffats och nätverkat i olika former och på olika platser. Säsongsavslutningen blev en trivsam och avslappnad tillställning i den abonnerade restaurangen på Forseas färja Hamlet – en klassisk tura där det bland annat serverades smörrebröd.
– Vi ville ha en avslappnad och skön avslutning på säsongen för våra nätverkspartners där vi vill tacka för den gångna säsongen och önska alla en skön sommar, berättar försäljningsansvarige Christian Sandell i Rögle BK.

Rögles VD Marcus Thuresson höll ett föredrag där han bland annat presenterade årets resultat som är det bästa i föreningens historia (+3,4 miljoner kronor), presenterade lite fakta och siffror från säsongen i övrigt och lite tankar kring framtiden.
Rögle Exclusive arrangerar varje år en rad träffar med varierat innehåll:
– Vi försöker ha ett blandat innehåll som till exempel några idrottsliga aktiviteter, resa till bortamatch, föreläsningar och renodlade businessträffar. Vi vill försöka ha något för alla och närvaron är ofta hög och intresset för att vara med Exclusive är stort vilket är glädjande, säger Christian Sandell.

Vi önskar alla en riktigt skön och härlig sommar så ses vi i Catena Arena framåt hösten igen när en ny spännande säsong drar igång.