Biljettinfo inför kommande hemmamatcher
Publicerad: 2022-02-01
Här är den senaste informationen kring biljettläget under nuvarande restriktioner.

Så här ser biljettläget ut inför de kommande hemmamatcherna i Catena Arena. De senaste restriktionerna gör att Rögle kan ha 500 åskådare per sektion, så länge avstånd och sällskapets storlek möter restriktionerna.

Senast uppdaterad: 2022-02-01

Nästa hemmamatcher:

7 februari mot Timrå

8 februari mot Timrå

FLYTTADE MATCHER

30 januari mot Malmö

20 januari mot Luleå

Matchen är flyttad, nytt speldatum bestäms senare.

VIKTIG INFORMATION

• Biljetterna till CHL-matchen 4 januari som köptes via säsongskortet kommer återbetalas längre fram, mer information kommer.

• Alla lösbiljetter och restaurangbokningar till matcherna i januari återköps, mejl har gått ut till berörande personer.

• Vi återkommer med återköpsinformation angående matcherna längre fram beroende på restriktionerna

• Giltigt vaccinpass och legitimation krävs för att komma in i arenan (gäller ej barn under 18år)

• Rögle har skickat ut återköpsinformation för lösbiljetter för de matcher som spelats i januari.

Informationen skickas direkt ifrån vårt biljettsystem Tickster och du som biljettinnehavare kommer få tre alternativ:

• Jag efterskänker hela värdet av min biljett/restaurangbokning till Rögle BK.
  • Jag önskar få värdet av mitt köp omvandlat till ett presentkort.
  • Jag önskar återbetalning av hela köpet.

Ni som får en plats kommer få en ny biljett mejlad till er. Det är alltså inte ert säsongskort ni använder vid entré till arenan.

För alla frågor gällande biljetter vänligen mejla: [email protected]

Många vill gå på hockey just nu. Om du INTE kan gå på matchen vill Rögle BK väldigt gärna veta det så att din stol inte är tom. Kan du inte gå på matchen, vänligen mejla [email protected]

{!A}

Peter Ekholm