Klubbdirektören har ordet
Publicerad: 2021-05-11
Säsongen 2020-21 är slut. För Rögle blev det en historisk, men också en väldigt speciell säsong. Covid-19, tomma läktare och SM-silver. Klubbdirektör Daniel Koch riktar nu ett stort tack till alla runt föreningen.

Jag har knappt hunnit samla mina tankar från gårdagen, men vill framföra hur enormt TACKSAM jag är för det fantastiska stödet och engagemanget vi haft från supportrar och partners hela året. Det är absolut ingen tvekan om att vi har Sveriges bästa supportrar. Jag är också enormt STOLT över hela organisationen. Under ett år där ingenting har varit sig likt har varje utmaning hanterats på bästa möjliga sätt med ödmjukhet, positiv energi och kreativitet. Vi har fortsatt flytta fram positionerna i svensk hockey och TILLSAMMANS finns det inga gränser för hur långt vi kan nå.  Jag kan lova er alla att vi har en mycket spännande resa framför oss. Vi ger oss aldrig!!

STORT TACK Daniel Koch, Klubbdirektör/VD Rögle BK

Rögle BK