Ispremiär på måndag!
Publicerad: 2019-07-30
Rögle BK
Måndagen den 5 augusti kickar vi igång säsongen med den årliga ispremiären i Catena Arena. Ta chansen att se det första ispasset, mingla med spelarna, lyssna på intervjuer, provsmaka Catena Arenas korv med bröd eller hoppa i Rögle-hoppborgen. Självklart är det FRI ENTRÉ!

Redan från klockan 17.00 är det aktiviteter utanför arnenan med bland annat livemusik, hoppborg och popcorn. Arenan öppnar kl 17.30 och ispasset drar igång kl 18.00.

Rögle-shopen har öppet från 17.30 med stor REA (gäller endast i Catena Arena i samband med ispremiären) och utanför shopen hittar ni vår supporterklubb AIA.

Passa på att lösa ditt säsongskort för säsongen om du inte redan gjort det! Kundcenter har öppet 17.30-20.00. Du kan även köpa sitt säsongskort på webben här >>>

När ispasset är över bjuds det på korv med bröd i kioskerna (så länge lagret räcker), i Sportbaren kan du njuta av en kopp kaffe och kanelsnäcka och dessutom bjuds alla barn på en glasspinne i lilla Sportbaren. I samarbete med Norsdströms, Sjöstrands Bageri, Cafégo och Engelholmsglass (OBS! MED RESERVATION FÖR ATT DET TAR SLUT)

Hålltider för ispremiären:

17.00 Aktiviteter utanför arenan. Livemusik, hoppborg, popcorn, ledare och klubbdirektör hälsar välkomna.

17.30 Arenan öppnar.

18.00 Ispasset inleds med spelarpresentationer följt av träningspass. Ispasset avslutas med en skills-competition.

Ca. 19.10 Intervjuer med ledare och spelare, autografskrivning, mingel och tilltugg.

Varmt välkomna att starta säsongen tillsammans med Rögle BK.

Rögle BK