Bild saknas

Den fjärde våningen i Catena Arena har fått namnet ”Loftet” och erbjuder en rad olika möjligheter för din hockeyupplevelse. Förutom fyra nya företagsloger finns det sittplatser, matplatser och häftiga möjligheter att se hockey. Varmt välkomna upp!

Tack vare den branta vinkeln på den nedre läktaren får du som sitter på Loftets sittplatser en unik vy över isen. Du sitter högt upp men kommer samtidigt nästan lika nära isen som på den nedre läktaren, vilket gör att du ser varenda detalj i spelet.

BRISCAPOS VINBAR

Bubbel och hockey, ett vinnande koncept! Briscapos Vinbar på Loftet ger dig som besökare chansen att kombinera cava, tapas och såklart hockey.

Barhyllan

Här kan du beställa något att dricka från någon av de fyra barerna eller varför inte ta en bit mat från buffén?

Göstas

Uppe på Loftet hittar du arenans mest unika upplevelse, flaggskeppet Göstas! En riktigt svårslagen hockeyupplevelse!

Kallzon

Tappa upp din öl i Kallzon i en trevlig barmiljö.

Kennys

Kennys loge är rummet med många möjligheter. Primärt är logen dedikerad för matchvärden, men kan även bokas separat. Kontakta [email protected] för att boka.

Röglesoffan

Har du någon gång tänkt att det vore skönt att sitta hemma i soffan istället för att vara på plats i Catena Arena? Då är detta platsen för dig! Kontakta [email protected] för att boka.

Terrassen

På Terassen finns restaurangbord som blickar ut över isen. Här får du en paus från den hektiska atmosfären inne i arenan och kan koppla av medan du njuter av den vackra utsikten. Kontakta [email protected] för att boka.

Bild saknas

Loge med plats för 30 personer på loftet. Matchen ser ni från logen eller från platser i direkt anknytning till logen. Möjlighet att dela logen med andra företag finns. Kontakta [email protected] för att boka.
Bild saknas

Swiss Loge har plats för 8 personer och i paketet ingår allt för en exklusiv hockeyupplevelse. Er mat och dryck serveras av er egna värdinna och när maten är avdukad ser ni matchen inne från logen med bästa vy över isen. Kontakta [email protected] för att boka.

Huvudpartners